Forum AC Milan Strona G│ˇwna AC Milan
Žwiat Milanistˇw
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

a teraz jaki mam plan:

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum AC Milan Strona G│ˇwna -> Newsy ACM
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 746
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 21:31, 09 Kwi 2014    Temat postu: a teraz jaki mam plan:

krzysia
[link widoczny dla zalogowanych]
ja nie byłam ale sie wybieram moja siostra do nich chodzi i jest zadowolona pozdrawiam
[url=http://www.cascorojo.com/index.php/component/kunena/bienvenido-mat/2717#3530]????????????????????? [/url]
[link widoczny dla zalogowanych]
głupie....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
tak ja jej ez nie lubię, podstarzała pani z obwisłym biustem i wszędzie się pcha na siłę!!!

Bior─Ö magnez o pocz─ůtku ci─ů┼╝y, wi─Öc mo┼╝e organizm ju┼╝ si─Ö uodporni┼é na niego (jestem w 9 miesi─ůcu ci─ů┼╝y). [link widoczny dla zalogowanych] W Polsce jest kilka sklep├│w kt├│re oferuj─ů takie buty ale sa bardzo dogie za zwyk┼ée czu┼éenka trzba zalacic ok 300 z┼é a u┼╝ego wyboru nie ma, nie mo┼╝na sobie wybiera─ç tak w fasonach i kolorach jak moga ludzie o normolnym rozmiarze stopy.
st─ůd te md┼éo┼Ťci po ─çwieczeniach i napady senno┼Ťci. Tak pisz─ů na forum bardziej do┼Ťwiadczone osoby. Nie tylko przez ciekawo┼Ť─ç odczyta┼éem wasze wypowiedzi. ????????????????????? 665 158 672 [link widoczny dla zalogowanych]
Zreszta nie ma ich na liscie diety wprowadzajacej. DLATEGO TRZEBA UWAZAC I NIE ODDAWAC SIE W LAPY BYLE KOGO, A TAKZE PRZESTRZEGAC LUDZI PRZED PATALACHAMI. jak by┼éam ma┼éa to by┼éam samotna i t─Öskni┼éam za mam─ů ,kt├│ra pracowa┼éa w innym mie┼Ťcie a ja by┼éam u kochaj─ůcej babci ,ale bez rodzic├│w ot taka trauma z dziecinstwa i dlatego chyba taka rodzinna jestem Rezultatow takiego zycia nie bierze sie rowniez zbyt powaznie. Pozdrawiam Bejbi TREK - no wlasnie, roznica swiatopogladowa to cos bardzo waznego, moze zdarzyc sie nawet u rownolatkow , ale zapewne przy tak duzej rozpietosci wieku nie pozwoli partnerom na jednomyslnosc.
Pozdrawiam :****
[link widoczny dla zalogowanych]
Je┼Ťli macie grube w┼éosy to mo┼╝na robi─ç eksperymenty!!!ale zaopatrzcie si─Ö w dobre BALSAMY!Pozdrawiam
tera zspuznia mi sie okres.
Oferuj─Ö profesjonalne przed┼éu┼╝anie paznokci metod─ů ┼╝elow─ů na tipsie.
[link widoczny dla zalogowanych]

witajcie
[link widoczny dla zalogowanych]
Interesantka mi┼éo jak tak piszesz a┼╝ mia┼éam ┼ézy w oczach jak to czyta┼éam te┼╝ mam tak─ů nadziej─Ö i wszystkim tego ┼╝ycz─Ö chocia┼╝ mam wra┼╝enie ┼╝e chyba ze mn─ů nie jest wszystko normalne dzi┼Ť 30 dzie┼ä cyklu i nic...za 2 tyg id─Ö do gin. A witam, witam !
[link widoczny dla zalogowanych]
jak długo robicie wlew.
Aha, no i Chiante tez lubimy, ale jest drozsze juz, wiec duzo rzadziej
prosze pomocie i piszczie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
witam Was serdecznie.Resekcj─Ö g├│rnej jedynki mia┼éam miesi─ůc temu.Przez ok.2 tyg by┼é dyskomfort i odczucia b├│lowe,potem na kilka dni miejsce PO i z─ůb ca┼ékiem si─Ö uspokoi┼éy,ale od 3 dni odczuwam znowu i z─Öba(choc jest martwy) i dzi─ůs┼éo w miejscu jego szycia...Czyta┼éam uwaznie wiele wpis├│w od pocz─ůtku forum w tym temacie i wiem,┼╝e tak podobno moze by─ç na zmian─Ö pogody,ci┼Ťnienia itp...staram sama si─Ö uspokaja─ç poniewa┼╝ resekcj─Ö robi┼éam u chirurga maj─ůcego najlepsz─ů w moim mie┼Ťcie opini─Ö,u kontroli by┼éam 3x tydzien po tygodniu,ale jezeli za kilka dni nic a nic nie przejdzie,zrobi─Ö fotk─Ö i tej jedynki i dw├│jek,bo czasem ten b├│l a┼╝ przeci─ůgnie po innych z─Öbach i mi┼ée to nie jest..wol─Ö dmuchac na zimne.Pozdrawiam.
Latwo bo nie widziec twarz, ja moglbym powiedzic Ci w twarz to samo, czy Ty?

Chcia┼ébym go z┼éapa─ç ale nie dam rady jest on za wysoko i boje si─Ö ┼╝e by na mnie spad┼é a tego bym nie wytrzyma┼é ;P Codziennie mu si─Ö przygl─ůdam obok na tujach pe┼éno krzy┼╝ak├│w kt├│re mam generalnie lekko gdzie┼Ť bo s─ů ┼╝e tak to powiem ┼éadniejsze ;D a te k─ůtniki du┼╝e odw┼éoki i nogi grube to wygl─ůda niesamowicie. [link widoczny dla zalogowanych] A tu znowu otreby tyle wegli maja.
Frank Sinatra - Cheek To Cheek A ja mam pytanie jak najelpeij robic najpierw plywac w basenie a potem do sauny czy na odwrot?? Oczywiscie biore to na wieczor ale rano i tak to wszystko ze mnie wypada. Poszukuje pracy jako opiekunka do dziecka w wieku od 8 miesięcy do 3,5 lat. Robię 2000 stepów codziennie wieczorem, zajmuje mi to około 40 min. [link widoczny dla zalogowanych]
Olivia 88 - wys┼éa┼éam Ci dwa zdj─Öcia ! Kole┼╝anki chodz─ů do szefa i s─ů zadowolone ja na razie zapuszczam w┼éosy do ┼Ťlubu. i tak j─ů lubie :/ Niestety nie potrafi─ů si─Ö bawi─ç razem. No i jak ju┼╝ podetniesz to zacznij o nie dba─ç. U nas jest akurat koncert Big Cyc. Powiedzialam wowczas lekarzowi o pobolewaniu podbrzusza, ale zadnych nieprawidlowosci nie stwierdzil
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Adres saturnia_@poczta.onet .pl
─ćwiczenie czyni mistrza i Ka┼╝dy pocz─ůtek jest trudny - co┼Ť o tym wiem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
babc

Moje trampki maj─ů ju┼╝ po kilka lat i dalej s─ů w do┼Ť─ç dobrym stanie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Dotrzymam ta diete do swiat ale jak nie schudne to chyba sie zlamie;(
Tak aby nie wysz┼éo na ┼╝├│┼éto, oraz najlepszy niesmierdz─ůcy krem br─ůzuj─ůcy
Błagam o pomoc
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
prosze o odpowiedz

2.Ma┼égorzata Ko┼╝uchowska [link widoczny dla zalogowanych] Mo┼╝e to z gor─ůca.
nike - zwyci─Östwo i -laos - lud. Hepp ju┼╝ spiesz─Ö z odpowiedziami: mam plaski brzuch ale chce zeby byl bardziej umiesniony, na razie w talii mam 58 cm, mam watpliwosci czy nie popelniam przypadkiem jakiegos bledu;/ Witajcie Drogie Panie! Dziewczyny: [link widoczny dla zalogowanych]
Jestem roztrz─Ösiona. Pozdrawiam serdecznie sprawdzi┼éam to by┼éa jakas podpucha!!! Ale to nie jest bolesne jak piszewsz. Zapach, kt├│ry wydobywa si─Ö z ust podczas g┼éod├│wki, jest po prostu fatalny, do tego j─Özyk pokrywa si─Ö grubym cuchn─ůcym nalotem. A mo┼╝e zawsze taka by┼éa tylko tego nie widzia┼éam...Ostatnio w Magdzie M si─Ö przyjrza┼éam i niez┼éy z niej klops si─Ö zrobi┼é prosze o rady na mail...dziekuj─Ö z g├│ry
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A tak przepraszam?Piszesz na forum dotyczacym schorzeń tarczycy...Czysbys miała guza????

Naprawde chcialbym wiedziec jaki jest tego tytul .
[link widoczny dla zalogowanych]
To jakby spos├│b m.in. -rzeczowniki odczasownikowe w formie bezokolicznika :
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nadal boje sie zabiegu ale licze ze bedzie dobrze i bede zadowolona....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam

Wiec radze Ci udaj sie do neurologa. [link widoczny dla zalogowanych] do tego smoczek i butelka ze smoczkiem ju┼╝ przygotowana do u┼╝ycia.
Na razie korzystam z r├│znych domowych spos├│b, zeby cho─ç troche je rozja┼Ťni─ç (rumianek, cytryna i szampon przeciw┼éupie┼╝owy), nie wiem co dalej. ja mam kolczyk w pepku od ok 3 tygodni i jak narazie wszystko bardzo ladnie sie goi (odpukac) bo niedawno mialam problem z kolczykami w uszach,mam juz je ladnych kilka lat a zaczely robic mi sie paskudne ranki...okazalo sie, ze mam uczulenie na metale, moge nosic tylko czyste srebro, zloto lub stal hirurg. Zyj tak jakby go w tym domu nie bylo. ale wczesniej tez bede A ja mam w┼éosy mi─Ökkie proste. [link widoczny dla zalogowanych]
no przeciez dziewczyna sie uczy dopiero..... Szkoda, ze nie mieszkasz tak z piec krokow ode mnie ekstrakt z prosa, olej z nasion pszenicy etc. Chcia┼éam si─Ö zapyta─ç, czy same robicie sobie makija┼╝ ┼Ťlubny, czy idziecie do kosmetyczki? Witam tez cierpie na bezsennosc tyle ze na tle nerwowym. nie wiem jak mam je stylizowa─ç i co robi─ç by si─Ö tak bardzo nie puszy┼éy. Na trzeci dzien wodnej rehabilitacji, zacze┼éam sama chodzi─ç w wodzie, woda odci─ůza nas i daje nam wsparcie, w moim przypadku to by┼é cud, bo ja dopiero od miesi─ůca poruszam sie o jednej kuli stawiaj─ůc ci─Özar cia┼éa na chorej nodze i to raczej w 90%, dotychszas tylko na kulach w kr├│tkim dystansie albo na w├│zku inwalidzkim.
Mam ndazieje ze wytrzymamte 2 tyd, bo pozniej trezbaby od nowa zaczynac .
[link widoczny dla zalogowanych]
Salon fajny i super kolor.
Je┼╝eli masz do┼Ť─ç samotno┼Ťcie to mo┼╝emy to zmieni─ç.
Roy Orbison - California Blues / Pretty woman
Chyba żaden rodzic nie wytrzyma, kiedy za swoim dzieckiem będzie słyszał np.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Tyle przyjemnosci bez zadnego ryzyka i wysilku!


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum AC Milan Strona G│ˇwna -> Newsy ACM Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin