Forum AC Milan Strona G│ˇwna AC Milan
Žwiat Milanistˇw
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Co do samego doktora to autentycznie nie dam zlego slowa pow

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum AC Milan Strona G│ˇwna -> Newsy ACM
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 746
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Wto 7:11, 08 Kwi 2014    Temat postu: Co do samego doktora to autentycznie nie dam zlego slowa pow

dziewczyny u nas to kino 7D to jest taka ma┼éa salka, na 4 osoby, filmiki s─ů kr├│tkie wi─Öc mo┼╝na sobie samemu wybra─ç co obs┼éuguj─ůca osoba nam ma pu┼Ťci─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
facet wk┼éada fiutka bez kondoma, i oboj─Ötnie czy sie spu┼Ťci czy nie, to dochodzi do zap┼éodnienia:/ Na trz─Ösienie jest przede wszystkim dobrze dobrany rozmiar (id┼║ do brafitterki i poprzegl─ůdaj dzia┼é biust na ┼╝ywo na blogu Stanikomania), a je┼Ťli biust przeszkadza w sporcie to potrzebny dobrze dobrany rozmiarowo biustonosz sportowy porz─ůdnej firmy:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

raczej nie, cz─Ö┼Ťciej pieczenie, sw─Ödzenie, uczucie podra┼╝nienia, nadwra┼╝liwo┼Ťc na zimne. [link widoczny dla zalogowanych] Mucha jest o wiele ┼éadniejsza, i powi─Ökszony biust
Nie znam zadnej inej Polki, ktora ma meza Turka. Sama już od kilku miesięcy jestem na ok. pozdraiwam Teraz jest ok, dużo mniej boli, mniej opuchniety.Tak więc usunięcie chirurgiczne to efekt krótkotrwały. ze co punkt zamkniety? [link widoczny dla zalogowanych]
Gruba jak twoje samopoczucie, musisz sie chyba bardzo cieszy─ç z tych dw├│ch cyferek ? Ja od paru lat z moim panem mieszkam, spedzamy ze soba duzo czasu. Ja niestety ko┼äcz─Ö na siedemnastym dniu ─çwicze┼ä. jak juz ktos wczesniej napisal- ginekolog nie wspomnial nic na temat koniecznosci zbadania partnera, a na ulotce leku napisane jest, ze jest to zalecane, wiec? Praca z modelkami w od drugiego tygodnia sta┼╝u super instruktorzy. dziewczyno, gdzie Ty si─Ö uchowa┼éa┼Ť w takim razie? Rewelacyjna - sprawdzona i tania:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja te┼╝ Marysi nie lubi─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jestem dyplomowan─ů stylistk─ů paznokci, posiadam certyfikaty, ci─ůgle podnosz─Ö swoje kwalifikacje. W Monachium mozna duzo duzo wiecej zarobic ale tez trzeba duzo duzo wicej wydac,poza tym tam juz jest ponoc wprowadzone czesne w wysokosci 500euro za semestr, ktore to ma wjesc w calych Niemczech ale w Sachsen planuja dopiero za kilka lat.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Prosze o odp. [link widoczny dla zalogowanych] ale te abs na posladki to juz chyba zlikwidowane, wlacz strone i zobacz
wloski teraz znam juz lepiej, ale pocztkowo poziom moj byl sredni. Terza nie mam juz z nim kontaktu, zyje swoim zyciem i mam cudownego chlopaka nie ksiedza czy zakonnika!!!!! Bema, ul. Mi┼ée, uprzejme i zawsze u┼Ťmiechni─Öte. Zainspirowa┼éy mnie opowie┼Ťci kol─Ö┼╝anek i topik na jakim┼Ť forum o wpadkach u gina . [link widoczny dla zalogowanych]
Kochani wrasta mi paznokiec bardzo nie boli ale zbiera si─Ö ropa i zaczyna troszk─Ö siniec nic trudnego ..dzieki temu wycwiczylam sobie silna wole( jest ona baardzo wazna przy odchudzaniu -i naprawde mozna ja wyrabiac) tak jak kiedys nie umialam nie zjesc na raz calej czekolady - teraz zjadam 2 kostki Ja Was nie obra┼╝am i nie wnikam jak─ů Wy stosujecie antykoncepcj─Ö. moze napisze wam obsluge pzremywania..:ehh KASIENKA...dziurka nie powinna ci zarosna─ç ale sluchaj musizs tego srtupka namoczyc w spirytusie ze by c odszed┼é sam!! zaka┼╝enie ma bardzo niskie st─Ö┼╝enie wi─Öc na pewno jest szansa, a mo┼╝e to pomy┼éka? Zdiagnozowane je jako zesp├│┼é rowka kana┼éu ┼éokciowego.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dla Ciebie
[link widoczny dla zalogowanych]
dlatego niech kto┼Ť napisze ...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pr├│bk─Ö mo┼╝na pobra─ç nawet w toalecie w Sanepidzie. [link widoczny dla zalogowanych] Jakie sa Wasze plany na swieta?
robi─ů wielkie HALO z tego Ale to lekarz na izbie przyjec zdecyduje prada? po linku daje sie enter Aaaa, tak eksperymentuje ju┼╝ dwa tygodnie Pozdrawiam, dzis moj 6 dzien [link widoczny dla zalogowanych]
masz skeypa? Por├│wnuj─ůc jako┼Ťciowo do takich zakupionych w np. dlatego moze z praca nie jest tez latwo - rynek zaczyna nami byc troche nasycony. a ja mam spora bli┼╝e... [link widoczny dla zalogowanych] 2.html Sama nie wiem, jak cos to pytaj smialo I kurde, jednej nocy bylo strasznie ale to strasznei goraco, lezalam sobie prawie naga w lozku cos mnie obudzilo, jakies przeczucie, obrocilam glowe i spojrzalam na moje nagie ramie ...........brrrr.........siedzial tam najwiekszy pajak jakiego widzialam, natychmiast zerwalam sie z lozka i latalam jak poparzona klepiac sie gdzie popadnei.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Któras z dzewczat pisałatu adres stronki ze Szczecina ale nikt nie odbiera tam tel a ja chce pogadac bezposrednio ze sprzedawca wiec na maxa zalezy mi na nr tel.
[link widoczny dla zalogowanych]
Porodu nawet po prostu chcę żeby malutka była cała i zdrowa z nami! brawo
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zawartosc lewatywy zostaje czesciowo wchlonieta przez jelito co moze powodowac czeste siusianie. [link widoczny dla zalogowanych] Ale po ubraniach poznaje ze nie stanęłam w miejscu
Nie nale┼╝y si─Ö zra┼╝a─ç, bo obwody b─Öd─ů si─Ö zmniejsza─ç. Ja bede je┼Ť─ç chleb razowy, warzywa,owoce no i... Mam nadzieje ,ze u Ciebie rowniez znikna bole w kolanach tak jak u mnie -narazie bezpowrotnie.Najlepiej by bylo gdybys dotrwala do 10 dni .Pierwszy przelom kwasiczy trwa do 6-10 dnia glodowki,drugi do 23-25 dnia,ale o tak dlugiej tu nie piszemy A ta druga wersja to by┼éa taka ┼╝e obie nogi le┼╝─ů na ziemi i tylko na moment \dotkni─Öcia\ ┼éokciem do kolana jest dana noga (lewa lub prawa) unoszona do g├│ry. przed chwil─ů stawa┼éam na wag─Ö -54,8kg hurrrrrrra!!!!! [link widoczny dla zalogowanych]
Jedno mnie zastanawia,jak po tej diecie utrzyma─ç wag─Ö? co prawda schud┼éam na kopenhaskiej 5 kg i w nast─Öpne 2 tyg znowu 2 kg ale jeszcze du┼╝o mam schudn─ů─ç i jest negatywny... spytaj sie dlaczego oni kogo┼Ť szukaja na to stanowisko ( dlaczego kogo┼Ť zwolnili lub osoba sie zwolnila) S─ů tak genialnie ┼Ťcianiowane, ┼╝e nie musze z nimi robi─ç nic, a i tak wygl─ůdaj─ů ┼Ťwietnie - efekt wiatru we w┼éosach (zawsze taki lubi┼éam). - du┼╝y zakres zabieg├│w Dusia30 napisz czy mi─Ödzy jednym opakowaniem a drugim robi┼éa┼Ť przerw─Ö i czy co┼Ť innego wtedy bra┼éa┼Ť?????
moze to pogoda czy cos?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum AC Milan Strona G│ˇwna -> Newsy ACM Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin