Forum AC Milan Strona G│ˇwna AC Milan
Žwiat Milanistˇw
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Czesc!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum AC Milan Strona G│ˇwna -> Newsy ACM
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 746
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 6:39, 11 Kwi 2014    Temat postu: Czesc!

stosunek przerywany w dni p┼éodne to szale┼ästwo, cho─ç szanse s─ů ma┼ée.
[link widoczny dla zalogowanych]
i jeszcze raz farouk - jedwab w p┼éynie to jest co┼Ť polecam a i pazurki i sk├│ra d┼éoni poprawi┼éa si─Ö
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
p.s.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Forum dopiero si─Ö rozwija otwarte niedawno wiec wszystkie zaczynamy od tego samego ÔÇŽ mysle ze najwa┼╝niejsze ze mo┼╝na zaczac od wzajemnego wspieraniaÔÇŽ

cwicze na niskim obciazeniu aby nie budowac miesni a spalac tluszcz [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] ,30087,2,0,0,galeriao.html
i akryl i ┼╝el wygl─ůda ok je┼Ťli po┼éo┼╝ony jest tak jak by─ç powienien a nie byle jak. Kwas hialuronowy z czasem wyparowuje przez sk├│re i nic , ┼╝aden nawet slad w naszych ustach po nim nie zostaje. Te┼╝ z┼éo┼╝y┼éam podanie na studia ale rezygnuj─Ö. potem zerkn─Ö┼éam ┼╝e nieco brzuch mi si─Ö opu┼Ťci┼é co potwierdzi┼éa mama .. Chyba wiem co czujesz...gdy dowiedzieli┼Ťmy si─Ö, ┼╝e b─Ödziemy miec synka (m─ů┼╝ BARDZO pragn─ů┼é syna, mi w sumie by┼éo bez r├│┼╝nicy ale ciut bardziej chcia┼éam synka) byli┼Ťmy bardzo szcz─Ö┼Ťliwi. [link widoczny dla zalogowanych]
Napisalas, ze w panstwowych jest super, no moze jedynie polozne sa niezadowolone kiedy nie wiesz jak odciagac pokarm. Lepiej ┼╝eby┼Ť mia┼éa do niego blisko. ─ćwicz─Ö na orbitreku od tygodnia na 2 obci─ů┼╝eniu (m├│j orbi posiada 8 stopni obci─ů┼╝enia) i stwierdzam, ┼╝e poprawi┼éa mi si─Ö kondycja i mam wra┼╝enie ┼╝e sk├│ra na boczkach robi si─Ö bardziej napi─Öta. Pozdrawiam Wroclaw--Poznan - Torun - Gdansk - Mazury - Olsztyn -Swieta Lipka - Zelazowa Wola - Warszawa - Czestochowa - Krakow - Wadowice i powort do Wiednia. Witam. Sprecjalnie pod wieczory panie┼äskie wymy┼Ťlony pakiet ta┼äca na rurze.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Marla,jak dieta?
[link widoczny dla zalogowanych]
Mimo,że jej nie lubię,ale jest bardzo ładna
Ale dla pocieszenie jeszcze dodam,że moim koleżankom kolczy nawet do 10 miesięcy się goił, więc to zależy.

wszystkie podane przeze mnie wina kosztuj─ů ok 10 PLN, ale s─ů naprawd─Ö spoko:
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam wszystkich.
[link widoczny dla zalogowanych]
co do pierwszych - bo to JEST SKORA EKOLOGICZNa (czyli skaj) jest to zaznaczone w opisie !
WY wiecie na pewno
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
http://www.orto.med.pl/Pol/zastosowanie_klini czne.html
[link widoczny dla zalogowanych]

Im szybciej zainwestujesz tym szybciej zaczniesz zarabia─ç! [link widoczny dla zalogowanych] Czytam i czytam na forum o r├│┼╝nych fryzjerach....trudno znale┼║─ç dobrego.
[link widoczny dla zalogowanych] -i3073199667.html pilnie sprzedam !! U mnie te┼╝ jest szaro i paskudnie, w w dodatku jeszcze mam od cholery roboty -bleeee!!!!!!!! Rozpinana. I nikt mi nie wmowi, ze taka Kate Moss albo Sienna Miler wyglada super mega sexy w tych rurkach-\'\'gumach\'\' i do tego jeszcze balerinki, no po prostu ochyda:/ Je┼Ťli ty piszesz o jedzonku, gotowaniu,krazacych nieustannie my┼Ťlach itp. [link widoczny dla zalogowanych]
Albo we srod─Ö No ja te┼╝ mog─Ö polecic H&S, ale s─ů za drodzy, przynajmniej jak dla mnie. Mia┼éam 5,5 a teraz 6,6 .Bior─Ö teraz 100.Musz─Ö zadzwoni─ç do mojej pani dokor tylko ci─Ö┼╝ko do niej si─Ö dobi─ç. zaluzmy Plan wynosi 5000 Hekto. naprawde jest dobra,dziwie sie jakie z was gospodynie...?! Dziaki ratujecie mi zycie tymi waszymi motywacjami i widze ze nie ja jedna KOCHAM jesc i z tej milosci wygladam jak wygladam dolaczam deo was i mam nadzieje ze przygarniecie urwisa z wami bedzie mi razniej!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Po burzliwej naradzie zgodzili si─Ö, ┼╝ebym urz─ůdzi┼éa sobie w piwnicy swoje ma┼ée mieszkanko.
[link widoczny dla zalogowanych]
Sympatyczny młody lekarz
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Chcę jednak powiedzieć, że nie warto podcinać sobie samej włosów.
[link widoczny dla zalogowanych]
W┼éa┼Ťnie si─Ö zastanawia┼éam czy nie wystawi─ç go na Allegro.
[link widoczny dla zalogowanych]
biedny dywan....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

baby toonight\ co┼Ť takiego jak co┼Ť to prosz─Ö powiedzcie bo bardzo mi zale┼╝y pozdrawiam i za braki w tekscie przepraszam [link widoczny dla zalogowanych] ano to super to mozesz wyludzac i oszukiwac -przepraszam planowac sobie - ile wlezie ale skoro sie usprawiedliwiasz to dobrze ze chociaz wyrzuty sumienia cie gryza bo juz sadzilam ze w ogole nie myslisz
Niestety fina┼é po szpitalnemu - na fotelu w pozycji szpitalnej . Skopojnie mo┼╝na sie ostrzykiwa─ç. ...ale nie ma mowy o oczyszczaniu z toksyn , st─Öz┼╝ona dawka tej substancji powoduje smier─ç - tak w┼éa┼Ťnie umieraj─ů ludzie , kt├│rzy pij─ů tylko wod─Ö i anorektycy, potocznie m├│wi sie - z wycie┼äczenia, a wg. wiecie co mi powiedzia┼é? tyle dobrze ze jedna reka mnie boli a nie dwie bo wtedy to chyba bym uplakala sie zbolu pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych]
22-6 i po takiej nocy przesypiam twardo oko┼éo 7 godzin. Teraz stramy si─Ö z m─Ö┼╝em o dziecko i mam nadzieje, ┼╝e szybko nam si─Ö uda. ale jesli nie chcesz czekac to mozna by zrobic kapiel rozjasniajaca. Z zalecenia - mia┼éam dosy─ç d┼éugie okresy zwiekszania minimalnie dawek - to dawa┼éo przyzwyczajenie do dawki maksymalnej + lepsza tolerancje. Mo┼╝e masz jakie┼Ť problemy gastryczne? klinika prof. ja juz dzis po mszy ale nie po nawaleniu internetu,wiec teraz wylaczam droga siec tp!
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie musisz si─Ö wi─Öc martwi─ç, bo by┼éa┼Ť ju┼╝ wcze┼Ťniej chora na t─Ö chorob─Ö, a najgro┼║niejsza jest infekcja pierwotna w ci─ů┼╝y.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja dzi┼Ť wybieram sie na konsultacje, i zastanwiam sie jak wygladaja usta jak preparat sie wch┼éonie czy trzeba ju┼╝ uzupe┼énia─ç czy wracaj─ů do normy.
[link widoczny dla zalogowanych]
Blizna prawid┼éowa jest cienka i ja┼Ťniejsza od nieuszkodzonej sk├│ry , bliznowce s─ů wypuk┼ée , czerwone itp. Zauroczone pozdrawiam Was.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

I mo┼╝e cena 2000 z┼é wydaje si─Ö wysoka to jednak wykonujemy na jednym spotkaniu: [link widoczny dla zalogowanych] przesz┼éo jak r─Ök─ů odj─ů┼é.
Ja dzi┼Ť przypadkowo trafi┼éam na opinie na temat kremu Phisiogel, kt├│ry podobno wspomaga proces zabli┼║niania... kupilam juz 4 tusze za kadym razem inne i tylko z jednego nie bylam zadowolona bo ten tusz normalnie byl w sklepe za ok100zl a ja kupilam na alegro za 15 zl takze to na moj glupkowaty rozum to wiadomo ze podroba ale to na wlasne zyczenia zrobilam ale z pozostalych bylam mile zaskoczona nawet jak by sie okaZALY PODROBAMI ALE nie sadze bo zawsze super opakowane i i wygladaly jak orginaly Tylko to POSCIELOWE mnie nie pasi. A ja jej nie lubi─Ö. P.S Ale mamy zim─Ö tej wiosny bo u nas sypie ┼Ťnieg z deszczem...wrrrr [link widoczny dla zalogowanych]
A facet jest cudo: Jak nie zniknie to w lutym mam laparoskopie. Poczekam jeszcze troch─Ö, jak b─Ödzie gorzej to najpierw do jakiego┼Ť salonu kosmetycznego p├│jd─Ö, jak nie to do chirurga. A prasowanie - jak chcesz prasowa─ç firank─Ö kt├│ra ┼╝├│┼éknie po wypraniu w temp wy┼╝szej ni┼╝ 30 stopni?? we wszystkich wariacjach (czyli unoszeniem n├│g, przenoszeniem kolan w stron─Ö g┼éowy, rotacjami itp) Kwasniewska Jola N a pocz─ůtku tez si─Ö kr─Öpowa┼éam i zazwyczaj pie┼Ťci┼é mnie przy zgaszonym swietle, teraz nam to nie przeszkadza a ka┼╝dy jego dotyk wtedy jest boski.
Witam, ja id─Ö na operacj─Ö usuni─Öcia mi─Ö┼Ťniak├│w i macicy 18 kwietnia, m├│j gin stwierdzi┼é ┼╝e moja macica wygl─ůda jak worek z katoflami (mi─Ö┼Ťniakami).
Takie imiona wybieraj─ů tylko rodzice, kt├│rzy s─ů pozbawieni gustu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
hej!!!Ja z kolei mieszkam kolo Riminii(dokladnie Cattolica),zostaje tu z mezem Wlochem i poltoraroczna coreczka na 6 letnich miesiecy a na zime zjezdzamy do Polski...........i tak juz od 7 lat........


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum AC Milan Strona G│ˇwna -> Newsy ACM Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin